Wie kent ze niet, de menu's die beschreven staan in boeken
of die je zo van internet kan halen.

Voordat die euro viel bij mij, dat menu’s in boeken maar voor even werkten was ook ik heel wat jaren verder.
In de loop van de jaren ben ik er door eigen onderzoek achter gekomen dat menu’s in boeken maar voor heel even werken, mits je hier voor altijd mee door wil gaan. Daarbij ga ik geen namen noemen. Deze kan je vast zelf wel invullen.

Alleen wat de meeste vergeten is dat de menu’s niet zijn gemaakt op jou lichaam. Met daarbij nog niet eens vertelt hoeveel berekeningen je moet maken om tot de juiste hoeveelheden te komen die voor jou lichaam het beste zijn.

Ook ik was in het begin die persoon die heel veel van zulke menu’s deed gebruiken om maar af te vallen.
En dan viel ik wat af en dan stopte ik er weer mee en kwam ik het dubbelen weer aan.
Dit is misschien bij jou ook wel heel bekend. Dit is iets wat niet nieuw is voor vele van ons. 

Dit lijstje moesten ik maken tijdens mijn opleiding.
Omdat je moest kunnen laten zien dat je voor de cliënten een menu kon samen stellen. Dit menu heb ik dus echt voor iemand gemaakt. 

Tijdens mijn Opleiding stond ik hier ook niet achter. Omdat je mensen op deze manier als nog aan het dieet denken zet. Omdat mensen de lijstjes letterlijk gaan overnemen, als gevolg dat ze eentonig eten en je dus nog geen stap verder komt. Dit is de reden ook waarom ik mij zo hard wil maken tegen voorgeschreven menu’s!

Dit lijstje kan je vergelijken met de lijstjes die je in boeken ziet staan. Iedereen kan lijstjes volgen maar of dat het lijstje/menu geschikt is voor jou wordt er niet bij gezegd.

Waarom ik hier niet aan begin!

Om echt te leren wat voor jou werkt, zal je op onderzoek uit moeten gaan en kijken of je de onderste steen boven kan krijgen. Dit lijk heel gemakkelijk, maar in veel gevallen kan dit een grote uitdaging zijn. 

Ik hoef je ook niet te gaan vertellen dat je minder calorieën moet eten dan dat je verbruikt om af te vallen en andersom is dit hetzelfde als je wilt aankomen dan eet je natuurlijk meer calorieën

 

bubble, caucasian, thought-19329.jpg

Hoe je meer kan bereiken ook op de langere Termijn

Gedragsverandering is Sleutel achter het Veranderen van je Leefstijl. 

Waarom is dit nu zo belangrijk? 

Het leren veranderen van Leefstijl gaat ook met vallen en opstaan. En heeft daarbij ook tijd nodig.
Je huidige Eetpatroon, Eet gewoontes of Leefstijl hoe je het wilt noemen. Is ook ergens vandaan gekomen. 

Als ik vanuit mijn eigen situatie kijk. Toen ik nog jong was aten wij niet heel gezond en dat is ook het eetpatroon wat je meeneemt als je bijvoorbeeld op jezelf gaat wonen of gaat samen wonen. Klinkt niet heel gek toch? Nee dat is het ook niet!

Wij mensen zijn gewoonte dieren en kopiëren alles van elkaar. Zo dus ook het eetpatroon.

Waar kan je het beste mee beginnen.

Door inzichten te krijgen. Door te onderzoeken waar eventueel veranderingen kunnen aangebracht worden in het dagelijks eetpatroon. Daar kan je al veel mee bereiken. 

Het is oude gewoontes die je moet leren te doorbreken om zo een nieuwe Leefstijl te creëren. 

Ik maakte een super leuk E-book over het leren Veranderen van Leefstijl

Het veranderen van leefstijl, kan voor veel mensen een grote uitdaging zijn.
En door aan de slag te gaan met kleine veranderingen en je gedrag ook leren te veranderen. 
Zal je merken dat het uit eindelijk allemaal vanzelf gaat en is het dus geen uitdaging meer maar een hele nieuwe leefstijl. 
De handvaten die ik je geef in het ebook zal je merken dat het veranderen al kan met kleine aanpassingen. 

Door op de afbeelding te klikken kan je het E-book downloaden!

Tot Slot!

Wil je graag veranderen, neem hier dan de tijd voor.
Ga op onderzoek uit en kom er achter wat voor jouw werkt!

Veel Liefs Centaine